کد خبر : 200699
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 آگوست 2022 - 17:36

دانلود زیرنویس فیلم Glorious 2022

دانلود زیرنویس فیلم Glorious 2022

دانلود زیرنویس فیلم Glorious 2022 همزمان با فالوتین بالا و پایین و کثیف، داستان تک لوکیشن خود را به سه‌لحظه‌ترین و بدترین شکل روایت می‌کند. اجرا همیشه با تخیل مطابقت ندارد، اما “Glorious” مطمئناً سزاوار اصالت است. براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد زیرنویس فیلم Glorious 2022 اگر فکر می‌کنید قبلاً این مورد را شنیده‌اید،

دانلود زیرنویس فیلم Glorious 2022 همزمان با فالوتین بالا و پایین و کثیف، داستان تک لوکیشن خود را به سه‌لحظه‌ترین و بدترین شکل روایت می‌کند. اجرا همیشه با تخیل مطابقت ندارد، اما “Glorious” مطمئناً سزاوار اصالت است.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Glorious 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Glorious 2022 اگر فکر می‌کنید قبلاً این مورد را شنیده‌اید، جلوی من را بگیرید: مردی مأیوس خود را در یک حمام از راه دور می‌بیند، جایی که صدایی مرموز در غرفه بعدی، پیشنهاد عجیبی می‌دهد. بله، مرد از سوراخ شکوه صحبت می کند – از این رو عنوان – اما او هیچ چیز مهمی در ذهن ندارد. بلکه سرنوشت کل هستی در خطر است.

عقب و جلو بین این دو شخصیت، و بین واقعیت و فانتزی، اکثریت فیلم ترسناک کمیک تاریک کارگردان Rebakah McKendry را تشکیل می دهد. اما حتی در ۷۹ دقیقه سریع (شامل تیتراژ)، «Glorious» مانند یک ایده جذاب به نظر می‌رسد که به طول انجامیده است. فیلمنامه عجیب و شوخ‌آمیز همسر مک‌کندری، دیوید ایان مک‌کندری، همراه با جاشوا هال و تاد ریگنی، ممکن است به‌عنوان یک سریال کوتاه یا قسمتی از سریال‌های «منطقه گرگ و میش» جذابیت بیشتری داشته باشد. اما اجراها در چیزی که اساساً یک دو دستی است همچنان جذاب است و شما هرگز نمی توانید پیش بینی کنید که این داستان به کجا می رود.

رایان کوانتن در نقش وس ژولیده و میانسال بازی می‌کند که برای جلوگیری از چرت زدن در طول یک سفر جاده‌ای روزانه به یک منطقه استراحت آرام در جنگل می‌رود. ماشین او مملو از وسایلش است، از جمله یک خرس عروسکی و یک جعبه قرمز مرموز. در طول شب، او در آنجا خواهد ماند و همه چیز خود را در حالت مستی می سوزاند. وقتی صبح روز بعد با خماری و بدون شلوار از خواب بیدار می‌شود، برای استفراغ به داخل حمام می‌رود، اما صدایی دوستانه که از غرفه مجاور می‌آید، ناراحت می‌شود. متعلق به J.K. سیمونز، و او می گوید که نام او گات است. شوخی آنها در ابتدا بازیگوش است، که با توجه به محیط محقر، سورئال است. سیمونز، که ما او را می شنویم اما هرگز نمی بینیم، از طیف کامل طنین غنی خود استفاده می کند. او مهربان و کنجکاو است، حتی کمی در شوخ طبعی خود، تا زمانی که شیطانی تر و اصرار بیشتری پیدا کند. و او به همراه وس ما را به حدس زدن ادامه می دهد: آیا این یک شخص واقعی است؟ توهم مست؟ خود شیطان؟

زیرنویس فیلم Glorious 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس Glorious 2022 در همین حال، کوانتن وظیفه دارد این شخصیت را در حالی که اساساً به تنهایی در یک فضای تنگ عمل می کند، توسعه دهد، و او با این چالش فیزیکی و احساسی روبرو می شود. ما می دانیم که وس نیازمند و بی ثبات است، اما او همچنین باید کمی رمز و راز را حفظ کند. و بخش دشوار این فیلم‌های تک لوکیشن اینجاست: چگونه می‌توان یک شخصیت را در چنین محیط محدودی توسعه داد. فیلم‌های هیجان‌انگیز لاغر و ضعیف مانند «The Shallows» یا اخیر «Fall» به اندازه کافی داستان پشتیبان را ارائه می‌کنند تا توانایی‌های قهرمانان خود را نشان دهند و مهارت‌های بقای آن‌ها را توضیح دهند. مشکل “Glorious” این است که علیرغم چند فلاش بک، چیز زیادی برای وس وجود ندارد و تا آخر هم نمی تواند وجود داشته باشد. این کار ما را دشوار می کند که بدانیم آیا او زنده از حمام بیرون می آید یا حداقل با سلامت عقلش. و اسطوره گات، اگرچه متراکم است، اما چندان جالب نیست.

زیرنویس Glorious 2022 - بلو سابتايتل

اما مک‌کندری از فضا به روش‌های مبتکرانه‌ای استفاده می‌کند، از نقاشی‌های دیواری رنگارنگ در اطراف حفره شکوه که برای به تصویر کشیدن تاریخ Ghat متحرک می‌شود تا استفاده ساده از نور صورتی دراماتیک برای نشان دادن نابودی قریب‌الوقوع کیهانی. و برای کسانی از شما که در مورد چنین چیزهایی بداخلاق هستید، نه تنها فضای داخلی حمام ترکیبی وحشتناک از مایعات بدن است، بلکه خون و روده نهایی نمایش داده شده نیز معده شما را متحول می کند. اگر آخرین فصل «چیزهای عجیب» را با زیرنویس‌های بسته تماشا کرده‌اید و همچنان از توصیف‌های مکرر «فشار خیس» آسیب می‌بینید، در اینجا نیز تعداد زیادی از آن‌ها وجود دارد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.