کد خبر : 208675
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 آوریل 2023 - 12:44

“زندگی با چاکی”: ادای احترامی زیبا به عروسک شیطانی

“زندگی با چاکی”: ادای احترامی زیبا به عروسک شیطانی

  بسیاری از ما می گوییم که با چاکی بزرگ شده ایم. با این حال، تنها تعداد کمی از افراد خوش شانس می دانند که زندگی با چاکی در واقع چگونه است. از این رو، مستندی است که مایل است به میراث عروسک قاتل مورد علاقه ما بپردازد. کایرا گاردنر با عروسک قاتل مورد علاقه

 

بسیاری از ما می گوییم که با چاکی بزرگ شده ایم. با این حال، تنها تعداد کمی از افراد خوش شانس می دانند که زندگی با چاکی در واقع چگونه است. از این رو، مستندی است که مایل است به میراث عروسک قاتل مورد علاقه ما بپردازد.

کایرا گاردنر با عروسک قاتل مورد علاقه ما بزرگ شد که بخش عمده ای از زندگی او بود. او به دنبال افرادی می‌گردد که فیلم‌های Child’s Play را می‌سازند و تجربیات خود را از کار بر روی این فرنچایز ادامه می‌دهند و معنای عضویت در خانواده چاکی چیست. گاردنر همه موارد مورد علاقه ما را با فرنچایز دریافت می کند، و به عنوان یک طرفدار، دیدن اینکه چگونه همه آنها با هم جمع شدند، لذت بخش است. همچنین دیدن اینکه آنها در طول دهه‌ها چقدر به هم نزدیک شده‌اند، جذاب است، زیرا اکنون در زندگی یکدیگر در هم تنیده شده‌اند.

 

دیدن اینکه فیونا و برد دوریف چقدر به یکدیگر در مصاحبه‌هایشان افتخار می‌کنند، حس خوبی به شما دست می‌دهد. درک این موضوع که برد از زمان اولین فیلم تا زمانی که در اولین قسمت از فیونا دیدن کرد، سر صحنه فیلمبرداری نرفته بود، یک چیز بی اهمیت آشکار بود که اکثر ما هرگز به آن فکر نمی کنیم. سخت است که در حین گوش دادن به او و جنیفر تیلی در مورد خوشحالی برد از همکاری با بازیگر دیگری در جریان عروس چاکی، اشک نریزید. آنها ضبط خطوط خود را با هم توصیف می کنند، و او هنوز در مورد آن صحبت می کند.

یکی دیگر از جنبه های جالب Living With Chucky این است که دان مانچینی ما را در مورد چگونگی تکامل این فرنچایز در کنار حرفه اش راهنمایی می کند. ما به برخی از سوالاتی که برای همیشه داشتیم پاسخ می گیریم. آنها همچنین متوجه می شوند که چگونه شرکت های تولید متحرک منجر به بازسازی چاکی از روی تصاویر شده است. آنها توضیح می دهند که چرا Child’s Play 3 بازیگر متفاوتی را در نقش اندی دید، حتی اگر مانچینی و الکس وینسنت (اندی اصلی و حاکم) دوستانی هستند که دوست دارند با هم کار کنند. این مستند اطلاعات و آغوش کلامی زیادی برای هر چاکی استن دارد.

 

همه ما عاشق مصاحبه‌شوندگان در Living With Chucky هستیم، اما برخی از مصاحبه‌های آن‌ها می‌توانست کمی کمرنگ شود. بسیاری از ما احتمالاً همین مشکل را داریم زیرا همه ما می خواهیم به هر کلمه ای که از مانچینی، تیلی و هر دوی دوریف ها می آید پایبند باشیم. اینها افراد با استعداد و جذابی هستند که همه ما را به دختران طرفدار تبدیل می کنند. با این حال، برخی از مصاحبه ها توقف های عجیبی دارند، زمانی که یک انتقال لحظه ای قطعی در اوایل وجود داشت. نکته دیگری که به چشم می خورد این است که ما زمان زیادی را صرف انتقال از بخش ها می کنیم. دستگاه استفاده از VCR و قرار دادن VHS فیلم بعدی بامزه است، اما گاهی اوقات به نظر می رسد که یک ابدیت طول می کشد. به خصوص در طول یک مصاحبه که برای انجام این کار مکث می شود، اما بعد به آنچه گفته شد برمی گردیم.

 

نکته دیگری که در Living With Chucky به چشم می خورد این است که گاردنر تا دیروقت در فیلم خود را به سمت خود نمی کشد. ما می دانیم که فیلمساز باید به تولید نزدیک باشد، بنابراین این یک افشاگری بزرگ نیست. با این حال، پدرش، تونی گاردنر، از زمان Seed Of Chucky، جلوه‌های ویژه را برای این فرنچایز انجام می‌دهد. این به معنای سفر زیاد و عدم توانایی در خانه بودن به همان اندازه که هر یک از آنها دوست داشتند. از آنجایی که به نظر نزدیک می‌آیند و حتی صحبت کردن درباره نقاط عطفی که او برای کارش از دست داده احساس می‌کنند، به نظر می‌رسد که فیلم واقعی اینجاست.

ما چاکی را دوست داریم و تصور می‌کنم یافتن تعادل برای فیلم‌سازی که تزش رابطه‌شان با موضوع است سخت است، اما این بخش به زمان بیشتری نیاز داشت. این بدان معنا نیست که دیدن یکسری از افراد در فضای ترسناک که به این فرنچایز ادای احترام می کنند جالب نیست. یا برای شنیدن اینکه چگونه خانواده فرنچایز مورد علاقه ما شکل گرفت. به نظر می رسد یک تغییر ناگهانی به چیزی سنگین تر از پرداخت هزینه خدمات هواداران به ما باشد.

 

اگر در مورد فیلم‌های این فرنچایز سؤالی دارید، یا اگر تا به حال خواستید ببینید این افرادی که دوستشان داریم درباره‌شان صحبت می‌کنند، مانند خانواده‌هایی که فقط در کمدی‌های گذشته می‌بینیم، با Living With Chucky لذت خواهید برد. با این حال، اگر شما یک طرفدار معمولی هستید، احتمالاً به همان اندازه نخواهد رسید. 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.