کد خبر : 208726
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 می 2023 - 20:38

۵۰ هزار نفر درکتابخانه های گلستان عضوهستند

۵۰ هزار نفر درکتابخانه های گلستان عضوهستند

به گزارش ایلنای گلستان،عبدالحی میرزاعلی درنشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: امسال دوازدهیمن دوره جشنواره رضوی درگلستان برگزار می شود و شناسایی کتاب های فاخر وتولید محتوا از مهترین جشنواره رضوی است.ارسال اثاربه این جشنواره که از بهمن سال گذشته شروع وتا اخر خرداد ادامه دارد. وی ادامه دارد: در یازدهمین جشنواره رضوی بیش از

۵۰ هزار نفر درکتابخانه های گلستان عضوهستند

به گزارش ایلنای گلستان،عبدالحی میرزاعلی درنشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: امسال دوازدهیمن دوره جشنواره رضوی درگلستان برگزار می شود و شناسایی کتاب های فاخر وتولید محتوا از مهترین جشنواره رضوی است.ارسال اثاربه این جشنواره که از بهمن سال گذشته شروع وتا اخر خرداد ادامه دارد.

وی ادامه دارد: در یازدهمین جشنواره رضوی بیش از ۳۷ هزار نفر شرکت کردند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۷۴۱ نفر مرد و ۱۹ هزار و۵۵۸ نفر خانم بودند.درجشنواره رضوی سال گذشته تعداد۴ نفر از استان گلستان جزو برندگان ملی بودند.

میرزاعلی بیان کرد: هم اکنون تعداد ۵۰ هزار نفر از مردم استان عضو کتابخانه هستند و یک‌میلیون نسخه کتاب درکتابخانه های استان داریم و حدود ۴۰۰ هزار کتاب نیز به امانت گرفته شده است.متاسفانه ۴ شهرستان استان کتابخانه ندارند که درحال تلاش هستیم کتابخانه دراین شهرستان ها راه اندازی کنیم.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.