کد خبر : 208800
تاریخ انتشار : شنبه 3 ژوئن 2023 - 23:06

طی امروز و فردا هوای گرم در آسمان اردبیل حاکم خواهد بود.

طی امروز و فردا هوای گرم در آسمان اردبیل حاکم خواهد بود.

به گزارش ایلنا، شهرام کوثری مهر اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز و فردا ضمن وزش بادهای جنوبی با سرعت ملایم تا متوسط هوای گرم در آسمان استان اردبیل حاکم خواهد بود. وی افزود: با توجه به شرایط فصلی و محلی در ساعات بعدازظهر تا اوایل شب در مناطقی از استان به ویژه در

طی امروز و فردا هوای گرم در آسمان اردبیل حاکم خواهد بود.

به گزارش ایلنا، شهرام کوثری مهر اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز و فردا ضمن وزش بادهای جنوبی با سرعت ملایم تا متوسط هوای گرم در آسمان استان اردبیل حاکم خواهد بود.

وی افزود: با توجه به شرایط فصلی و محلی در ساعات بعدازظهر تا اوایل شب در مناطقی از استان به ویژه در دامنه کوهستان سبلان و بخش‌هایی از شهرستان‌های مشگین‌شهر، انگوت و گرمی رشد ابرهای همرفتی و رخداد رگبار و رعدوبرق در مناطق مستعد رخداد تگرگ گاهی همراه با تندباد موقتی پیش بینی می‌شود.

رئیس گروه پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی استان اردبیل با بیان اینکه از روز چهارشنبه تا اواخر وقت جمعه با گذر سامانه ناپایدار جوی از منطقه، شرایط جوی ناپایدار خواهد بود، گفت: علاوه بر خنکی هوای استان، در ساعات بعدازظهر و عصر با تشدید ناپایداری‌های جوی در بیشتر مناطق استان رگبار و رعدوبرق انتظار می‌رود.

کوثری مهر خاطرنشان کرد: لذا طی ۵ روز آینده با تاکید بر هشدار هواشناسی صادره سطح زرد و احتمال جاری شدن رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، رعایت موارد ایمنی توصیه می‌شود.

وی افزود: لذا به کوهنوردان و مسافران نیز توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات در ساعات عصر و شب و عدم اطراق در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.