کد خبر : 208971
تاریخ انتشار : جمعه 5 ژانویه 2024 - 17:02

نمایشگر OLED پرچمدار OnePlus Ace 3 به نمایش گذاشته شد

نمایشگر OLED پرچمدار OnePlus Ace 3 به نمایش گذاشته شد

به گزارش نیوز استار و به نقل از گسمارنا OnePlus هفته آینده Ace 3 را در چین معرفی خواهد کرد و در نهایت جزئیات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند می دانیم. این برند مشخصات نمایشگر را به اشتراک گذاشت و نشان داد که این همان پنل OLED سطح بالایی خواهد بود که در OnePlus 12

OnePlus Ace 3 to have a flagship-tier OLED display

به گزارش نیوز استار و به نقل از گسمارنا OnePlus هفته آینده Ace 3 را در چین معرفی خواهد کرد و در نهایت جزئیات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند می دانیم. این برند مشخصات نمایشگر را به اشتراک گذاشت و نشان داد که این همان پنل OLED سطح بالایی خواهد بود که در OnePlus 12 استفاده شده است.

این پنل رسما 8T LTPO نام دارد و با روشنایی دستی 800 نیت و در حالت خودکار 1600 نیت عرضه می شود. چشمگیرترین شاهکار اوج روشنایی 4500 نیت است. این پنل حتی نشان A+ را از DisplayMate دریافت کرد.

انتظار می رود این گوشی به عنوان OnePlus 12R در اواخر ژانویه در کنار نسخه جهانی پرچمدار OnePlus 12 وارد بازار شود. این برند گفته است که Ace 3 دارای یک قاب فلزی و یک صفحه شیشه ای مات در پشت خواهد بود. این گوشی به طراحی یکپارچه جزیره دوربین که در دو نسل اخیر گوشی‌های سطح بالای OnePlus دیده‌ایم و در رنگ‌های آبی یا برنزی زیبا عرضه می‌شود، می‌ماند.

OnePlus Ace 3 دارای صفحه نمایش OLED در سطح پرچمدار است
یک تیزر همچنین نشان داد که نوار لغزنده هشدار دارای سه حالت بی‌صدا، لرزش و زنگ است. ما از دیدن تبلیغات وان پلاس برای این ویژگی شگفت زده شدیم زیرا این ویژگی در چندین گوشی در مجموعه این شرکت وجود داشته است و فقط می توان انتظار داشت که به Ace 3 نیز بازگردد.

عرضه 4 ژانویه همچنین شاهد معرفی ایرفون OnePlus Buds 3 TWS خواهیم بود که کیفیت صدا بهبود یافته و عایق بهتر باد در هنگام تماس خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.