کد خبر : 126619
تاریخ انتشار : شنبه 27 نوامبر 2021 - 15:41

شعار سال باید به يک مطالبه‏ عمومی جامعه تبدیل گردد

شعار سال باید به يک مطالبه‏ عمومی جامعه تبدیل گردد

امام‌جمعه ماکو گفت: شعار سال نيز باید به يک مطالبه‏ ي عمومي جامعه، اعم از مردم و مسئولین تبدیل گردد. به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی در بخشی از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان با اشاره به شعار سال جدید مبنی رونق توليد که از

شعار سال باید به يک مطالبه‏ عمومی جامعه تبدیل گردد
امام‌جمعه ماکو گفت: شعار سال نيز باید به يک مطالبه‏ ي عمومي جامعه، اعم از مردم و مسئولین تبدیل گردد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی در بخشی از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان با اشاره به شعار سال جدید مبنی رونق توليد که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است افزود: اين شعار در کشور جز با اتحاد و انسجام و همکاري قواي سه‌گانه و مردم جامه‌ عمل نخواهد پوشيد.

خطیب نماز جمعه ماکو با تاکید براینکه اگر یك ارزش و ضرورت به گفتمان فراگیر جامعه تبدیل نشود، نمي‏تواند در روند كلان كشور اثرگذار باشد تصریح کرد: لذا شعار سال نيز باید به يک مطالبه‏ عمومی جامعه، اعم از مردم و مسئولین تبدیل گردد.

وی با تاکید براینکه دوازدهم فروردین روز تثبیت نظام ‌اسلامی در عرصه‌ بین المللی است افزود: نکته‌ای که باعث شد تا جمهوری اسلامی ایران در جهان بدرخشد، حضور اکثریت مردم در پای صندوق های رأی بود.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی همچنین بر رویداد های هفته‌ای که سپری شد اشاره کرد و تصریح نمود: در بعضی از استان های کشور اعم از استانهای گلستان و فارس و کرمانشاه، شاهد حادثه‌ی سيل بوديم که در اين حادثه، عده‌اي از هم ‌وطنانمان جان خود را از دست دادند و عده‌اي داغدار شدند و عده‌اي نيز خانه و کاشانه‌ خود را از دست دادند لذا جا دارد حدیثی از رسول اکرم را مرور کنیم که میگوید: هرکس صبح کند، اما به مشکلات مسلمانان اهميت ندهد، مسلمان نيست.

وی در ادامه با اشاره به کمک‌هاي نقدي به سیل زدگان بیان کرد: اگر امروز هم نتوانيد کمک کنيد، فردا مي‌توانيد با مراجعه‌ي به هر بانکي از طريق شماره حساب 99999 کمک‌های نقدی خود را به دست سيل‌زدگان برسانيد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.