کد خبر : 188638
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 ژانویه 2022 - 11:09

توزیع بیش از ۷۸ هزار تن نهاده دامی در ۹ ماهه امسال

توزیع بیش از ۷۸ هزار تن نهاده دامی در ۹ ماهه امسال

ایسنا/خراسان شمالی مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی از توزیع ۷۸ هزار و ۶۳۲ تن انواع نهاده های دامی از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا انتهای آذر ماه توسط شبکه اتحادیه ها و تعاونی های تحت پوشش تعاون روستایی استان خبر داد. جلیل رمضانی در گفت و گو با ایسنا، گفت: از این میزان، بیشترین رقم نهاده توزیع

توزیع بیش از ۷۸ هزار تن نهاده دامی در ۹ ماهه امسال

ایسنا/خراسان شمالی مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی از توزیع ۷۸ هزار و ۶۳۲ تن انواع نهاده های دامی از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا انتهای آذر ماه توسط شبکه اتحادیه ها و تعاونی های تحت پوشش تعاون روستایی استان خبر داد.

جلیل رمضانی در گفت و گو با ایسنا، گفت: از این میزان، بیشترین رقم نهاده توزیع شده مربوط به کنسانتره به مقدار ۴۳ هزار تن و نهاده جو به مقدار ۲۰ هزار تن بوده است.

وی افزود: مقدار نهاده توزیع شده در آذر ماه سال جاری مقدار هشت هزار و ۱۴۹ تن بوده است.

مدیر تعاون روستایی استان ادامه داد: توزیع نهاده های دامی به منظور ایجاد تعادل در بازار و حمایت از دامداران و کاهش هزینه های تولید و افزایش بهره وری انجام می شود و شبکه گسترده تعاونی های روستایی استان خراسان شمالی در راستای خدمت رسانی به جامعه روستایی از کلیه امکانات خویش استفاده می نمایند تا در حد توان نیاز دامداران و کشاورزان را بر طرف کنند.

رمضانی گفت: مقایسه مقدار نهاده توزیع شده در ۹ ماه ابتدایی سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته نشان از رشد ۴۲ درصدی دارد. این نهاده ها شامل انواع سبوس، جو، یونجه، ذرت علوفه ای و دانه ای، سویا، کاه و کلش و کنسانتره دامی است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.